Menú

Obra de Tracart

Espectacle de La Xarxa: venda a www.entrapolis.cat

Al web www.entrapolis.cat, a partir del 16 de setembre, a les 11h PAQUETS i a les 17h ENTRADES.

El dia de l'espectacle, 1 hora abans a la taquilla del Teatre, sempre que en quedin disponibles.

Aula d'activitats teatrals

Diumenge 2 de juny, a les 18h

Teatre Principal

Les inquietuds que mouen els joves

SINOPSIS

Tracart cada any col·labora amb el grup local de la Xarxa d'Espectacle Infantil i Juvenil amb l'esperit de fomentar una programació teatral de qualitat per a infants. I com hi col·laborem?

Per un costat, amb la presentació dels espectacles programats a càrrec del Rataplim, la Rataplam i el Rataplum, uns ratolins que viuen al teatre i que s'engalanen cada primer diumenge de mes per explicar-nos què veurem. Per l'altre costat, tanquem cada temporada presentant un espectacle al mes de juny, interpretat per alumnes de l'escola, i donant la meitat de la recaptació a l'entitat.

Aula d'activitats teatrals

FITXA ARTÍSTICA

Direcció escènica: Montse Obrador i Salvador Cuéllar.

Direcció tècnica i il·luminació: Oriol Ibáñez.

Repartiment: en curs.

GÈNERE: teatre familiar.

DURADA: 40'

EDAT RECOMANADA: tots els públics.

PREU: 8€. Inclòs en el paquet d'espectacles familiars (abonament) i exclòs de descomptes.

VENDA:  a partir del 16 de setembre a través de www.entrapolis.cat. Dins d'un paquet, a partir de les 11h, i entrades a partir de les 17h. A la taquilla del Teatre Principal 1 hora abans de l'espectacle (sempre que en quedin disponibles).

Organitza:

  • Element 6
  • Element 6

Patrocina:

  • Element 4
  • Element 5
  • Element 6
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord